Mans grozs

Pavasara nogurums

Pavasara nogurums

Pavasara nogurums piemeklē lielāko daļu cilvēku, bieži vien mēs jūtamies noguruši, taču nemeklējam iemeslu un mūsu nogurumu saistām ar lielu darba daudzumu vai ikdienas straujo dzīves ritmu. Patiesībā atrast noguruma iemeslu var veicot savas ikdienas analīzi – cik daudz tu uzturies svaigā gaisā? Ko ēd ikdienā? Vai uzņem papildus vitamīnus un minerālvielas?


Pēc garā rudens un ziemas perioda organisms ir patērējis daudz spēka, it sevišķi, ja ir pārslimotas kādas vīrusa saslimšanas ziemas laikā. Lielākā daļa vietējo augļu un dārzeņu ir zaudējusi daļu no mums tik nepieciešamajiem vitamīniem. Ikdienas ātrais ritms ne vienmēr ļauj piedomāt pie tā ko mēs ēdam un dzeram, tāpēc mūsu organismam ir vajadzīgi papildus enerģijas un spēka ieguves avoti – vitamīni un minerālvielas. Ideāli, ja mēs tos uzņemam ar kvalitatīvu ēdienu, taču citreiz tas ir par maz. Kādi tieši vitamīni mums nepieciešami?


Saraksta sākumā noteikti minams C vitamīns, kas stiprina imunitāti, tāpat arī B grupas vitamīni, kas nepieciešami nervu darbībai un vielmaiņai. A vitamīns palīdzēs uzturēt mūsu acu un ādas veselību, D vitamīns nepieciešams kauliem un zobiem, jo palīdz uzsūkties kalcijam, un E vitamīns pareizai sirds un asinsvadu darbībai. A,D un E vitamīnus atradīsiet dažādu krāsu dārzeņos un augu eļļās, C vitamīna ir daudz upenēs, dillēs, kāpostos, kivi un visos citrusaugļos. Vitamīni A, E, D un K ir taukos šķīstoši, tāpēc neaizmirstiet uzturā lietot arī piesātinātās taukskābes – Omega 3 un 6 – tās ne tikai uzlabos kopējo veselības stāvokli, bet arī palīdzēs pārvarēt nogurumu un uzvarēt depresiju.
Palīdzi savam organismam atgūties pēc garās ziemas un esi prieka un enerģijas pilns!

You May Also Like

Atstāt komentāru

Komentāri būs publicēti pēc pārbaudes